Branding

Missie/visie

De missie, visie, kernwaarden en kernkwaliteiten van Careyn zie je bondig geformuleerd in ons klavertje vier.  

Slogan

De slogan ‘Samen nabij’ is gekozen om uitdrukking te geven aan onze missie en visie. De slogan wordt zoveel mogelijk toegevoegd aan ons logo. Andere slogans bij ons logo zijn niet toegestaan. Uitzondering is Careyn – werkt (voor onze wervingscommunicatie).

Merkenbeleid

  • Careyn kent maar één merk, uitgedrukt door het logo
  • Dat betekent dat Careyn en het Careyn logo altijd de afzender is in de communicatie met alle doelgroepen, over alle producten en diensten. 
  • Er is één submerk: Careyn – Plus (voor onze ledenorganisatie)
  • Ook in de benaming van locaties, wijkteams en alle andere bedrijfsonderdelen komt het woord Careyn altijd terug. Zie ook onze schrijfwijzer.

Symbolen

Voor aanduiding van onze diensten gebruiken we een serie symbolen in herkenbare stijl, al dan niet in een cirkel.
Symbolen worden naast het logo gebruikt (nooit in plaats van).

Vignetten

Voor tijdelijke projecten en introducties (zowel intern als extern gericht) kunnen vignetten gebruikt worden. Deze hebben een eenvoudige stijl en sluiten zoveel mogelijk aan bij de serie symbolen. Vignetten worden naast het logo gebruikt (nooit in plaats van).